2018. december 17., hétfő
Preview

Óvári Barbara

Aerobik
Végzettségem:
2015 - Csoportos Fitness instruktor - IWI
2016 - M.A.X. Training Instruktor - Fitness Company
2016 - Body-ball a fitneszben
2016 - DeepWork basic Instruktor
2016 - SMR system alak és extra képzés
2016 - Koreografált funkcionális step
2017 - Spine Up Preventív Gerinctréning
2017 - Terhestorna oktató

Óvári Barbara vagyok, hobbistából lett képesített csoportos fitness instruktor. :)
A sport és a rendszeres mozgás 2005. környékén vált a mindennapjaim részévé, mikor az akkori munkám mellett kellett egy olyan mozgásformát találnom (aerobik), mely levezette a napi stresszt, kikapcsolt, és egyben fel is töltött. A fitneszórákat később futóedzésekkel is kiegészítettem, és rendszeresen résztvettem a budapesti félmaratoni versenyeken, illetve két alkalommal a maratoni távot is teljesítettem. Pár éve edzőim, oktatóim javaslatára végeztem el a csoportos fitnesz oktatói képzést, ami életem egyik legjobb döntése volt akkor, hiszen megváltoztatta az életem, a hobbim hivatássá vált. Rengeteg új ember, vendéget ismertem meg, és nem telik el nap anélkül, hogy ne gazdagodnék a vendégektől kapott visszajelzésekkel, kedvességgel, szeretettel, vagy csupán egy mosollyal, melyben minden benne van, mert nekem ez a legfontosabb.

Az intenzívebb, pörgősebb edzéseket részesítem előnyben, így az általam tartott órák nagy része jellemzően magas intenzitású. Előszeretettel használom a saját testsúlyos erősítő és statikus gyakorlatokat, funkcionális jellegű órákat. Ugyanakkor gyakori a különböző eszközök használata - mint pl. step pad, softball, fitball, gumikötél, kézisúly, lábsúly, vagy kettlebell. Mindemellett nagy hangsúlyt fektetek a preventív, és specifikus mozgásformákra is, úgy, mint a gerinctorna, gerincnyújtás, terhestorna sajátos elemei. Igyekszem az óráimat változatosan tartani, folyamatosan bővítem a repertoárom, és a gyakorlatok körét is.

Úgy gondolom, hogy leginkább az az edzés tud hosszútávú, látványos fejlődést és a vendégeim körében elégedettséget hozni, amely újra és újra kihívások elé állítja a testet. Folyamatosan feszegetnünk kell a határainkat, újabb és újabb célokat kitűzni, és ezáltal támogatni és motiválni vendégeimet, hogy az edzés örömforrás legyen számukra.