2017. november 24., péntek
Preview

Gerinctréning + Stretching

Az ülő életmód és a hosszantartó inaktivitás következtében nyakfájdalmak, hátfájás, derékfájás, izomgyengeség, görnyedt tartás, elbillentett medencehelyzet, merevség és beszűkült mozgástartomány alakulhatnak ki. Természetesen a legbölcsebb a megelőzése mindezeknek, de a már kialakult diszharmonikus állapotokon is sokat javíthat a rendszeres gerinctorna.

A Gerinctréning + Stretching órán a hagyományos gyógytorna, pilates illetve jóga elemeit kombináljuk megújult formában.
A bemelegítést követően a gerincünk minden irányú átmozgatása, mobilizálása a fő cél, ezt követően a gerincünket tartó mély izmok erősítése következik, beleértve a törzsizmokat, vállöv izmait, a has-, hát- és farizmokat.

Mozgásaink során az izom állandó igénybevételnek van kitéve, ezért fontos annak rugalmasságát fenntartani, illetve fejleszteni. Az izmok rugalmassága nagy mértékben befolyásolja mozgásunk minőségét és teljesítményét is. Életkorunk előrehaladtával bizonyos izmaink megrövidülnek, míg más izmaink megnyúlnak. Az egészséges, jól működő izomzatot csak szakszerűen kivitelezett és rendszeres erősítéssel, ill. nyújtással tudjuk felépíteni.

Az óra végén (15 percben) az igénybevett és rövidülésre hajlamos izmainkat kellemesen megnyújtjuk, majd pár percben relaxálunk!
A rendszeres Gerinctrénig + Stretching eredménye igen csábító: hosszú, szálkás izmok, ruganyos test, erős hát!

Az órát kortól, nemtől és edzettségi szinttől függetlenül mindenkinek javaslom, aki szeretne sokáig testileg-lelkileg egészséges maradni! :-)
Szeretettel várlak!

Oktatók

Órák

Kotrik Viki
2017. november 24., péntek
19:00
Szilágyi Mónika
2017. december 01., péntek
19:00
2017. november 24., péntek
Kotrik Viki
19:00
2017. december 01., péntek
Szilágyi Mónika
19:00